L’escriptora que viu a dins meu

Quan tenia 10 anys vaig decidir que jo, de gran, seria escriptora.

No en tenia cap dubte: m’agradava inventar històries, m’agradaven les paraules escrites, m’agradava deixar-me endur per les lectures i em sentia molt viva. Què em podia aturar?

Ara sóc gran i no sóc escriptora, crec. Però fa uns quants anys vaig descobrir que els somnis d’infància no es poden arraconar. La Beatriz em va ajudar a descobrir aquesta evidència: a dins meu hi viu aquella escriptora-nena, només cal que la deixi sortir.

Per això en aquest blog no hi pot faltar aquesta categoria: “creació literària”, que segur que és massa pedant… però és que li dec a la Lourdes nena.

Començaré amb els relats antics i seguiré amb la novel.la, un text que  creix a poc a poquet. Benvinguts també a aquest raconet meu.

Deixa un comentari

