Un drac de cartró

Feia uns anys que havia arribat a Cuadernos però encara no havia tastat allò que m’agradava tant: trepitjar carrer, fer reportatges. Aquest va ser el primer: feia un fred que pelava, me’n vaig anar cap a Castellcir conduint el meu cotxe. I allà hi vaig descobrir la Montse Castanys i una escola rural encisadora, una de les primeres comunitats d’aprenentatge posades en marxa al nostre país.

Després n’hem parlat molt, de comunitats d’aprenentatge: jo en recordo sobre tot un drac de cartró que els nanos construïen amb un pare del poble, en Toni. El drac no era gran cosa i no ho pretenia ser, però el lligam entre els nanos i el Toni feia goig.

He retrobat la Montse en algunes ocasions, ja jubilada. Sempre somriure, potser el somriure de saber que has fet algunes coses ben fetes.

 

Anuncis

Deixa un comentari

