Presó: dins i fora

Aquest reportatge explica com un grup d’alumnes d’Educació Social de la Universitat de Barcelona fan una activitat d’Educació Física amb interns de la presó de Quatre Camins. L’artífex de tot plegat és la professora Mercedes Rios, i el dia que vaig quedar amb ella per iniciar el reportatge vaig arribar tard a la cita. Em vaig perdre, donava voltes i voltes pel campus de la Vall d’Hebron i no aconseguia  ubicar-me. Explico aquesta anècdota per dir una altra cosa: sempre que arranco quelcom important a la meva vida, el primer contacte no és fluit.

I sí, aquest reportatge va resultar ser un punt de gir a la meva vida professional. Molt del que sóc (i del que vull!) va sorgir arran d’entrar a aquella presó.  Com a periodista, és clar.

Publicat a Cuadernos de Pedagogía (octubre, 2007).

Anuncis

Deixa un comentari

