Twitter

L’enrenou de twitter irromp en el meu mòbil.

@HammerClume: “Posseeix un aerolínea? Adquireixi botigues dutty-free en els aeroports i endarrereixi seus vols per augmentar les visites a les botigues ”

Caic en el parany. @lourdesmarti10: “No !!! No tinc una aerolínea !!! Algú de vosaltres sí?” Silenci, deu ser que no. @ftsaez (Fernando Trujillo) em respon: no té cap aerolínea  però creu “en l’existència d’universos paral.lels, que bàsicament coincideix amb la idea de lluita de classes”. Jo hi afegeixo: “encara pitjor: hi ha escoles per a cada món”.

Mentres escric aquest post em pregunto què és “HammerClume”: una empresa? ¿una assessoria? ¿una empresa consellera de línies aèries? I, sobretot, com pot ser que jo hagi entrat en contacte amb aquest altre món, amb el món dels propietaris de línies aèries?  Jo !!!

Investigo una mica. Entro a @HammerClume (22.000 followers) i descobreixo un seguidor dubtós: @alejodorowsky. Alguna cosa fa pudor de socarrim:  Alejandro Jodoroswsky interessat en aquests continguts? Enllaço amb el blog de Jodorowsky i trobo una perla, un post amb aquest títol: “Dels pensaments sublims espirituals als infames pensaments materialistes de HammerClume”.

Torno al compte de Clumer, faig una ullada a la seva llista de tweets i descobreixo (ara sí) un reguitzell de “infames pensaments” que no tenen desferra. En comparteixo un parell: “pensar que per guanyar diners n’hi ha prou amb ser un honest treballador, és com pensar que posar-se un vestit de bany és suficient per tenir piscina”. O: “Finança la investigació científica. Ajudeu a avançar cap al més gran bé de la humanitat: el creixement econòmic “.

No, no havia entrat en contacte amb l’altre món, era només un miratge.

Ara segueixo la ironia de @HammerClume. I em dic:  de veritat podem deixar twitter fora de les nostres aules, amb el joc que dóna?

En castellà, al HuffingtonPost.

Anuncis

Deixa un comentari

